Thursday, July 02, 2009

Baba dan Adek

Ari tu Baba penat balik keje. Mama tak balik lagi. Baba suruh Adek buatkan kopi dan dia terus pergi mandi. Adek bancuhkan kopi susu Baba dan terus hantar ke bilik Baba. Masa tu Baba dah mandi dan Baba pakai sarung saja. Adek pun letak lah kopi susu Baba kat meja tepi katil Baba.

Baba minta Adek urut belakang Baba. Cian Baba penat. Adek pun naik atas belakang Baba yang meniarap di atas katil. Badan Baba besar dan Adek terpaksa menggunakan selurug tenaga Adek untuk mengurut Baba. Entah macam mana sarong Bapa terlepas dan Adek ternampak buntut Baba. Adek pun buat macam biasa je tetapi isi hati Adek macam lain macam. Adek rasa nak stim tapi Adek terpaksa menahankan nafsu Adek.

Lama jugak Adek mengurut belakang Baba, nafsu Adek semaking menggelegak di dalam. Adek tak tahan lagi, Adek nak sangat tengok konek Baba. Adek pun suruh lah Baba pusing depan. Baba terkejut dan dgn marahnya Baba berkata, ‘Kau nak buat nie? Sudah le tu! Baba dah ok nie. Apa lah nak jadi dengan kau nie? Lebih baik kau pergi main bola dengan kawan-kawan kau kat padang tu.’ Baba macam tahu je apa niat di dalam hati Adek. Adek cepat-cepat keluar rumah menangis. Adek malu!

Satu minggu Adek tak berani nak bersemuka dengan Baba. Mama tanya jugak kenapa dengan Adek tapi Adek terpaksa berpura-pura yang Adek bizi sebab banyak homework sekolah yang tak siap lagi.

1 comment:

jay said...

Kesihan adek tu mmmmmmm